събота, 22 април 2017 г.

СРЕЩА БЕСЕДА - мнения и предложения за въпроси за регресия и други

Убедих се колкото и да мисля и да пиша, смятайки, че давам във вид на статия отговори на някой по-често задавани въпроси от хора, то много по-интересни въпроси получавам при личната среща с човек. Дали "влизам в Алфа ниво" (какъвто е израза в Силва метод), най-вероятно, но определено забелязвам, че отговорите ми са били точно в десетката.

И все пак смятам, че провокатор на тази духовна връзка (защото всяка мъдрост и послание, което е полезно идва посредством духовната ни връзка, интуицията, не е рожба на логическия ум) са самите хора, истинските им нужди, истинската им болка и това, че са напълно отворени и честни с мен, в търсене на отговорите си.
Мисля си дали не е това правилната формула - да се срещаме и да говорим, да се учим взаимно и да споделяме информация, да се опознаем с онези, които никога не са ме срещали и имат интерес към регресията, да задават въпросите си и онези от вас, които вече имат тази опитност да разкажат впечатления на останалите.


Всъщност това, което най-много ценя от личните ни срещи са вашите разкази за живота ви - един голям учебник по разбиране на духовните взаимовръзки и действащи закони, за които само на теория четем в различни книги, но виждаме на практика в живота си.
Как така Учебник ли ... при срещата и изслушването на толкова много лични житейски истории, човек успява да види моделите и приликите, до какво води едно или друго поведение и решение и как различните характери преминават през различните, но иначе доста еднакви за всички ни в даден етап от живота, изпитания. А когато не си вътре в емоцията, доста по-ясно виждаш от страни някои белези на минали животи и изводите, които може да направи страничния наблюдател могат да бъдат много ценни за човека, който "гори", така да се каже, в съответното изпитание.

Често човек се чувства напълно сам по пътя на духовните си търсения и интереси. Или най-често има само 1- 2 ма приятели, с които донякъде може да разговаря на тези теми.
Особено, ако сте от малко населено място, шансовете да познавате съмишленици в тази област спадат още повече. Колко много хора срещам в това положение.


Аз обаче знам, че никой не е сам. Просто физически не се познавате с други хора с подобно мислене.
Но смятам, че всички ние имаме нужда понякога дори чисто физически да се уверим, че не живеем в измислен свят и има действително и други хора споделящи нашите възгледи, търсения, вълнения.

За това от днес започвам да събирам мнения и предложения за въпроси, които да бъдат включени в една такава СРЕЩА БЕСЕДА.
Под въпроси имам предвид всичко, което бихте искали да узнаете, всичко, което все още не знаете за тази тема, за практическото приложение на вече получена в регресия информация към вашата житейска ситуация.
Искате ли да споделите своята опитност (независимо дали сте си правили регресия с мен или с друг водещ, авто-регресия със запис или информацията е получена в групова регресия, медитация, сън, да зададете въпросите, които не са ви ясни, това е добра възможност.

Връзката с духовния свят и спомените от минали животи не идват само посредством регресия. За това теми като ясни и ярки сънища, преживявания в медитация, видения и паранормални случки... и т.н. всички тези теми и свързани с тях въпроси са добре дошли.

Има толкова много неща, които искам да кажа, но сякаш най-голямо вдъхновение ми идва, когато пред мен е конкретен човек със своята собствена ситуация, преживяване или въпрос.

Много пъти съм съжалявала, че няма как да запомня всичко и да ви предам някои от забележителните случаи и особено предварителни разговори - с хора с невероятни житейски опитности, паранормални преживявания, или просто дълбока мъдрост вкоренена във всичките им житейски изпитания и реакции, която е като учебник по духовно развитие.

Надявам се, че все пак стартирайки тази инициатива за едни срещи между вас и мен, някои мои стари клиенти да проявят интерес и да ни гостуват със своите опит и впечатления след преживяната регресия, или по други теми, по които могат да споделят опитност.
А вярвам, че ще срещаме и нови интересни личности, от които можем много да научим.

Аз не се вживявам в ролята на учител, гуру или нещо подобно.
Ученик и то с много уроци... както една поредица от сънища често ми показват.
Но именно любовта ми към процеса и желанието ми да научавам повече и от различни гледни точки, ме кара да се втурна в това ново начинание за мен.

Да си призная, че това желание искаше да се роди и осъществи от доста време, години го отлагам, години отричам вътрешното си желание и се спирам, но днес един мой любим човек и приятелка от 15 години без да знае с личния си пример ми даде огромен тласък да съм смела.
Ей така са скрити сред нас нашите най-големи живи духовни учители.
Не са показни, не претендират, обаче как ни учат, и то само живеейки техния собствен живот.


Как да ме намерите:

pavlinanikolova_reg@abv.bg

чрез съобщения на Фейсбук профила ми: https://www.facebook.com/pavlina.s.nikolova

или съобщение към страницата на Хипнотична регресия във Фейсбук: https://www.facebook.com/hipnotichna.regresiq.minal.jivot.prerajdane/?pnref=lhc

или формата за контакт в този сайт (но тя вероятно ще ви ограничи в писането).

И на телефон 0897 472 933 - макар че и да се чуем пак ще ви помоля да ми опишете в имейл въпроса или мнението/предложението си за дискусия в една такава среща беседа.



Няма коментари:

Публикуване на коментар