вторник, 5 октомври 2021 г.

Проект Майки на трудни деца - набира желаещи за регресия

Паралелно с нормалното провеждане на регресии стартира Проект Майки на Трудни Деца - едно предложение продиктувано на първо място от факт, че самата аз съм родител на дете с черти от аутистичния спектър и ставам свидетел на какво изпитание са подложени семействата участници в такива инкарнации. Имам силен личен интерес самата аз да се уча от различни случаи и духовните обяснения, които могат да дойдат за всеки от тях.

Ако желаете да намерите отговори за своя личен живот и да изследвате връзката с вашите деца, и ако условията на новия проект ви допадат - заповядайте на регресия при мен.
Молбата ми е да обмислите възможността да споделяне на вашата регресия онлайн анонимно за да бъде полезна на други родители, които нямат куража или възможността да се възползват. 
Разбира се това не е приложимо във всички случаи, така че ще правим изключения. 

За стимул на родителите, които вероятно имат безкрайните разходи по логопеди, психолози и други подкрепящи терапевти мога да предложа наполовин такса за регресията от нормалната цена, т.е. 60 лв.  Надявам се, че това би спомогнало по-голяма част от родителите възпирани по чисто финансови причини да успеят да се възползват. Татковците също са добре дошли.

Моята лична история с аутизма стартира през 2014 г., когато започнах да срещам Майките, онези прекрасни жени, с които работих във времето и развълнуваха силно сърцето ми с всичко, което преживяваха покрай своите различни деца. Още тогава изпитах възхищение пред това, което виждам в тях и силата на духа, която бяха развили в последствие. 


Синът ми се роди 2016 г. Днес 5 години по-късно вече знам за някои от общите ни минали животи и старите дългове, които ни свързват в един амбициозен план на взаимопомощ за морално израстване и промяна към добро в настоящия живот. Оказа се неслучаен интереса ми към духовното, Спиритизма, въобще сензитивността и усещането на духовния свят - теми, по които последните 7 години изучавам и превеждам, защото този тип различни деца доста често са „измъчени медиуми“ термин взаимстван от Спиритизма и обозначаващ дух инкарниран в тяло, който още от бебешка възраст е доста чувствителен към околните енергии и духовни присъствия, и доста често преследван в съня си от стари дезинкарнирани врагове. Всичко това силно повлияващо поведението на детето, което става като канал за ниски енергии доста често.

Аз не мога да предложа готови отговори, но мога да дам една подкрепяща ръка с всичко, което аз срещнах и ми дава обяснения, както и да спомогна чрез процеса на регресия самия родител във всеки отделен случай да изследва с помощта на духовните си водачи и под тяхната благословия, доколкото е разрешено, причините за настоящите изпитания, както и съвети и насоки как да се подпомогнат душите участници - родители и деца.

Със сигурност някои родители няма да припознаят нито един елемент от описаното от мен, и се радвам за вас, ако е така. 

Неразбирането на голяма част от мъжкото съсловие (поради съвсем погрешно интерпретиране на случая на децата през егото и засегната гордост) доведе до множество раздели и разводи. Не бива да се поддаваме на подобни провокации и мисли. 
Аутизма е само една форма на изкупление и шанс за поправка на вината на духове носещи голяма отговорност на плещите си за едно тежко минало, но драмата не е в миналото - щом една душа е тръгнала по пътя на поправката това е повод за радост. Бог е милостив и ни дава много възможности да изчистим душите си от всякакви грешки правени в невежите ни старинни животи.
Не са случайни и семействата, при които се раждат тези деца - при някои съществуват здравите връзки на кармата, и съответно задължението да ги приемат и спомогнат за тяхната поправка, но други са доброволци решително насочили се към такъв вид саможертва и служене с пълното съзнание, че милосърдието е пътя към спасението и най-висшите нива на развитие на духа.

Надявам се скъпи родители тази зима - сезона, за който отварям проекта - да бъде учебен и полезен и за вас и за мен, както и за всички онези наши слушатели в ютуб, които страдат от много подобни на нашите изпитания.

Моля пишете за участие на email: pavlinanikolova_reg@abv.bg, или се свържете с мен на Месинджър - https://www.facebook.com/pavlina.s.nikolova/ , Вайбър, Уотсап 
или по телефон 0897472933

Процеса отнема 4-5 часа с всички етапи. Понякога изисква малка домашна подготовка, за това говорим още в началото, ако е нужно да дам.
Таксата за участник в проекта е 60 лв, с молба за обмисляне споделяне на анонимно аудио в ютуб от вашето преживяване в регресия.

Нормалното провеждане на регресии извън Проект Майки на Трудни Деца продължава да тече.

Павлина Николова
водещ регресия в минали животи (QHHT by Dolores Cannon)




5 коментара:

  1. Здравей те Павлина 🥰😍💖 като прочетох редовете много се развалнувах вие ми чухте болката в душата тези дни бях много ама много объркана и ето с вашата статия ме дадохте утеха 💖😍💫аз също искам да се включа в програмата защто съм майка на дете с ауртизъм и си го обичам много 💖 вие ми помага те в всякакви трудности да видя себе си БЛАГОДАРЯ Ви много от цялото си сърце и ДУША 😍🌟😘💖🙏🍀✨

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ginka, когато имате малко време пишете ми на вайбър или звънкайте директно 0897472933, ще видим как ви е удобно и ще организираме един ден за регресия. напоследък буквално от седмица насам едни страшни енергии върлуват, не случайно се повиши престъпността и всякакви жестокости четем в новините. Дано успеем да си опазим децата, които са най-податливи да канализират чрез поведение тези енергии. ще ви чакам смело да пишете или звънкате. Поздрави <3

      Изтриване
  2. Здравейте! Имам дете на 13 г., което се нуждае от помощ да овладее силното си въображение. Също така има нещо аутистично при него и съм се заела като родител да внеса хармония в ума и душата му дотолкова, доколкото е възможно. Напишете как да процедирам в нашия случай .Благодаря.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравейте, нямам предства защо сайта не ме е информирал за новите коментари, дано да сме се свързали с вас по другите канали за връзка. Темата е толкова обширна и всеки случай индивидуален, тази година имах благословията да стана участник в 2 много успешни регресии на майки с деца със съмнение за аутизъм, които са публикувани тук в раздел Регресии. Може да ги чуете да видите дали там няма да намерите някои отговори и съвети.

      Изтриване
  3. Страхотен блог, благодаря Ви, че споделихте тази статия. Коментирам, тъй като съм приятно изненадан и впечатлен! Успех!
    ╰┈➤ ① SEO оптимизация за Стара Загора и околността

    ОтговорИзтриване