петък, 16 август 2013 г.

За случайните и неслучайни срещи

За случайните и неслучайни срещи

Това е едно мое наблюдение, което осъзнавайки ме прави много щастлива
През последните години се убедих, че няма нищо случайно в живота ни.
Едно решение ни отвежда друго, а то до второ и така се нареждат низ от събития с определена крайна цел.

През 2010 година една такава поредица от уж на пръв поглед случайни събития ме запозна с информация за хипнотичната регресия като метод. Без някога аз да съм търсила точно това знание, информацията сама ме намери в най-подходящия момент... период на лична криза и големи промени, откъсване от всичко познато, като страна, приятели, език, познато обкръжение...




В онзи момент разпознах, че това е моето нещо и нещото, което винаги ще ми помага да се запазя и да оцелея като мислене, като емоции, като смисъл на живота и в най-тежките ми дни.

Животът продължи да ме побутва в тази и онази посока посочвайки ми какво трябва да правя.
Когато не изпълнявах това към което душата ми се стремеше вътре в мен се чувствах зле, чувствах че отлагам, че не правя това, което е нужно в живота...

А душата винаги знае най-добре. Нашето съзнание, будния ни логически ум може да ни захвърли в най различни посоки, но не са ли те най-доброто за нашето духовно развитие и мисия просто ще ставаме все по нещастни и неудовлетворени независимо какво правим.

Това усетих и аз през 2011 година, бяха минали повече от 6 месеца от прибирането ми в Бг след периода в Англия, където беше обучението при Долорес Кенън.
За мен онзи момент беше определящ. Имаше едно събитие, което беше катализатор и огромен фактор да започна да работя с метода на регресия сериозно и с увереност.
И тук достигам до една от неслучайните срещи в моята работа.
Един човек се появи и поиска да му направя регресия. Голяма тръпка беше това първо преживяване в България за мен. Опита ми дотогава се изчерпваше с няколкото първи регресии в Англия, но не и в Бг.

Сега от перспективата на изминалите 2 години виждам колко голяма роля изигра този човек в моя живот. За мен беше неслучайна среща. Не само че успяхме да направим една от най-дългите ми и интересни регресии, но и успях да видя собствения си потенциал и потенциала на този метод през очите на моя първи клиент. Благодаря на Бог за подаръка и поощрението, което ми даде в самото начало на моя път в тази сфера. Повярвах му и до ден днешен му вярвам.
Вярвам, че няма случайни срещи, вярвам че към мен идват именно хората, които имат нужда от мен и моята дейност толкова, колкото и аз имам нужда от тях и техните прозрения в регресиите.

Пътят ми започна с трепет и до днес е така.
Всяка среща ми показваше части и от самата мен.
Когато имах стрес или огорчение в личните си отношения ми се даваше да работя с човек, който да ми покаже същите черти на характера и проблеми, с които и аз се сблъсквах. Сякаш отгоре ми пращаха нарочно в най-подходящия момент всеки клиент - избираха точния ден и място, така че урока и ползата и за двете страни да бъде максимална.

Някои от най-големите ми приятелства се случиха благодарение на регресиите и моя блог.
Никога не бях и подозирала, че ще срещна толкова много истински приятели, близки души...а вероятно и моята собствена група души, с която сме се разбрали да си помагаме в този живот, да си даваме ключове и да се побутваме в правилната и желана посока за душата.

Докато пиша вълнението ми е много голямо. Осъзнавам напълно какво ми се случва и най-много искам да благодаря на Вселената и Бог, че са ми дали това.

Убедих се, че няма нищо случайно, нито в тежките мигове, нито в страданието, не са случайни и дългите периоди на самота, на вътрешно страдание... всичко всичко води към определен план и цел, всяко нещо допринася за крайната цел и резултат. Каквото и да ви се случва сега спомнете си, че това ви води към нещо добро, подготвя ви за нещо по-велико във вашия живот.

Но понякога са нужни години подготовка за да разпознаете мига и да сте готови вие самите да се възползвате от възможността. Никое време не е загубено, просто перфектна брънка в редицата от неслучайни събития, които ви водят напред.

Всеки един от вас приятели които ми пишете, които ми разказвате и доверявате своите вълнения, въпроси, копнежи... всеки един от вас спомага за изграждането на една обща мрежа. За мен това не е нещо физическо, а енергийно... като светещи сферички, които пускат лъчи една към друга, намират се сами, свързват се и започва обмен на информация по мрежата.
Колкото повече време минава и тази мрежа набира сила, толкова по-бързо започва да тече информацията по нея.
Интуиция, усещания, сънища, послания... всичко идва в точния момент за точния човек от мрежата, който се нуждае от тях.
 Това ми обяснява феномена, който може би и на вас често ви се е случвал виждайки или прочитайки нещо - "Точно от това имах нужда сега да чуя"

И накрая в това мое малко лично откровение ще завърша, че всичко всичко, което си пожелаваме от сърце и смело се сбъдва. Правете го. Вече две години подред избирам по едно желание за себе си и те се сбъднаха.


Няма коментари:

Публикуване на коментар