неделя, 10 септември 2017 г.

Едно 19 годишно момче пита - Молба за QHHT сесия


Нещо, което се случи преди дни и ми дава голяма надежда за бъдещето - защото има и такива младежи, търсещи, с желание за добро и за развитие.

QHHT e съкратено наименованието на метода на Долорес Кенън за терапия чрез регресия.








        Добър ден, Г-жо Николова.
Казвам се ... и съм на 19 години.
Винаги съм бил любопитен към начина по който работи нашата реалност, в последната година от живота ми развих проблеми с ръцете си, които ме накараха да променя начина, по който си прекарвам времето.
Изведнъж почнах да забелязвам невероятните промени, които се случват в нашия свят. Научих за промените в Земята, за фактът, че всички сме част от едно безкрайно съзнание, истината зад НЛО феноменът и много други неща.
В търсенето си на истина се запознах с работата на Долорес Кенън и QHHT, бях изумен от как този метод може да вкара най-различни хора в транс, където всеки може да комуникира с "Визшето Аз".
Изгледал съм голям брой от видео сесии на QHHT и невероятните неща, които могат да бъдат постигнати в тях. От тези видео сесии научих, че само след няколко месеца ще има голямо изместване на души от планетата ни, към нова,
по хармонична Земя. За това се обръщам към вас, Г-жо Николова, имам чуството, че времето изтича а аз още не съм се справил с проблемите си тук. Препоръчано ми е да ми се направи операция и на двете ръце, но преди това, ако е възможно,
бих искал да се свържа с Визшето си Аз за да уточним каква е причината за проблема, какво е решението и други въпроси относно Новата Земя. Би ли било възможно да ми направите QHHT за да получа по ясна идея на какво трябва да направя.
Ако да, моля отговорете на този e-mail.
Желая ви късмет и щастие.


ОТГОВОР:

Здравей ...,
вероятно не е никак случайно това изпитание, което ти се случва сега с ръцете.
Много сме свързани с миналото и често нещо малко тук и сега възпламенява стара травма и стара болка на душата. Причината е само да се излекува онова минало и да можеш ти да продължиш по лек и разтоварен от стари отношения, грешки или вини, или от чужди лоши постъпки спрямо теб.

Ти скоро си попаднал на твоя пробуждащ път и тепърва ще събереш много много ценна информация от още и различни източници, ще можеш да сравняваш и ще се научиш да отсяваш лъжата от истината, преувеличението и рекламата от истината, която обикновено е скритото съкровище.
Относно метода на Долорес има преувеличение. За да съм честна пред съвестта си и на база опита от изминалите над 6 години практика видях, че не всичко което се рекламира на нейния сайт и което се казва в интервютата е точно така.
Първо важно нещо - не се използва хипноза, хората са в релаксирано състояние, но в пълно свое съзнание и контрол. Този специален транс - сомнамбулистичното състояние, за което толкова много говори Долорес е способност - дарба на много малко хора. Това е като дарбата да си медиум и през теб да е възможно да преминава друг дух и да говори - толкова рядко е. Знаем, че има много хора с медиумна дарба, но малцина успяват с лекота да пускат другото да минава без съпротива. Това е разликата.
За това не бива да имаш очаквания формирани на база думите на Долорес Кенън, защото ще се разочароваш.

Сега да ти кажа какво можеш да очакваш и какво се случва в регресия.

Първо говорим много за човека - в случая преди регресията ще обсъдим всичко в досегашния ти живот и проблемите, които са ти се случвали, отношения, изпитания, и хубавите неща.
Това те прави по-отворен за помощ, особено много дава силен знак на духовните ти водачи да изберат кои минали животи и какво точно да ти покажат, защото няма как да видиш всичко. Духовните водачи са посредниците, те дават на всеки човек това, което Бог му праща. Директна връзка с Висшия Разум, така че човек сам да я усети такава се случва рядко. И има добра причина. Ние сме в доста ниска енергия тук. Но може би Долорес има предвид, че в регресия човек може да се свърже със себе си - с душата си и да усети тази душа какво чувства, какво иска и кои проблеми смята за важни и кои за маловажни. Но това не е висшия аз, малко претенциозно е да казваме, че това се случва лесно.

Относно изместването на души от тази планета, о повярвай ми то се случва постоянно и това става чрез смъртта. Няма друг портал, чрез който духовете да напускат физическите светове и да се прибират в духовните нива.

И това не е никакъв проблем. Ти ни най малко не бива да се притесняваш.
Това, от което ти и аз, и всички хора трябва да се интересуваме, е да живеем живота си така, че като си тръгнем и теглим чертата - като видим баланса на този живот да не се срамуваме, че пак сме отлагали развитието си, че пак сме зациклили в дребнавости, в сърдене, гняв, омраза, нелюбов, завист и мързел. Само това може да ни помогне да пренесем духа си в по-добър и по-развит свят.
Нашата сегашна Земя е пример за ниско развит свят, тук има болести, силно страдание и смърт.
Но за да заслужат духовете правото да се учат в прераждания в по-щастливи светове на други планети от по-висш ранг от този на Земята трябва да се пречистят от ниските страсти, които сега така ни тежат и ни задържат тук.
Това е дълъг процес. Всички духове го преминават, едни бавно, други по-амбициозни - по-бързо, но с цена доста висока, не всички могат по бързия път да вървят.

Това усещане, че времето ти изтича е нещо друго - не е свързано със заминаване на души. Много хора са усещали точно същото като теб, споделяли са ми идвайки на регресия. И аз самата го усещах преди да започна да правя регресии, а после преди всяко ново начинание, което стартирах.
Това е, защото душата ти дава силни сигнали, че е време да тръгнеш по пътя на душата - да се опиташ да си изясниш кой е този път и да си смел. Ето за това няма време, няма време да се ровим само в материалните неща, няма време да отлагаме, нужно е всеки да търси и да учи, да прилага всичко, което научава - най-вече Христовите ценности, които са проникнали във всички големи учения, и които действително са път за пречистване на духа и постигане на по-високи вибрации.
Тогава каквито и промени да се случват със Земята, то ти ще си подготвен, енергията ти ще е подходящата и нищо няма да ти действа като шок, както може да се получи и дори днес се случва с някои силно материални хора при най-малкия катаклизъм в живота им, който разклаща илюзорната стабилност и основата под краката им.


Преди да се уточним за регресия би ли споделил опитвал ли си досега някакви практики - например визуализация - тя е лесна, но все пак питам, ако не ти е позната да ти пратя малко упражнения.
И втория ми въпрос усещаш ли си интуицията, сензитивен ли си?

Поздрави
Павлина



Здравейте пак, Г-жо Николова.
Благодаря ви за невероятно детайлният ви отговор към молбата ми. След като прочетох всичко реших да медитирам над новата информация за отдължен период от време преди да отговоря. В резултат на това стигнах до някой неучаквани заклучения. Като начало ще отговоря на въпросите които ме питахте в края на миналия e-mail. Относно визуализацията, имам опит, както казахте, не е много сложно. Относно интуицията, не бих се нарекъл сензитивен, винаги съм използвал логика за да намеря решението на проблемите в живота ми, въпреки това не малко пъти е имало случей в които съм избирал да правя неща които не правят почти никакъв смисл в момента в който правя избора, само базирано на интуицията си,
но напълно си струва като погледна назад. На кратко, обикновенно ползвам интуицията си главно за важните избори в живота ми.
Благодарение на това което казахте в предишният e-mail, успях да разбера причината зад болките в ръцете които ме мъчат последната година. През 2016 година, сега осъзнавам, че мислих на нещата по търде материалистичен начиндо такава степен,
че ако не бях почнал да получавам тези болки в ръцете, нищто нямаше да ме спре. Щях да се окажа привързан към тази 3D реалност и духът ми нямаше да може да продължи напред към по велики неща след смъртта ми.
Наистина искам да ви благодаря, че ме накарахте да осъзная този факт. Като се има всичко това напредвид, мисля, че няма да има нужда от QHHT сесия. Докато медитирах, имам чуството, че осъзнах отговорите на всички въпроси които исках да питам по време на такава сесия.
Пак искам да ви благодаря за отделеното внимание.
Желая ви всичко хубаво.



ОТГОВОР:

здравей ...,
поздравления, ти си първия и то наистина много млад човек, който успяваш да си направиш толкова бързо и от съвсем малко подадена информация правилен анализ и да осъзнаеш това, което ти е нужно. Много се радвам и че си толкова млад, смятам че щом има такива младежи като теб значи наистина има шанс човечеството.

Сега ще те попитам нещо малко необичайно, но би ли се съгласил нашите имейли, анонимно разбира се, като въпроси и отговори да ги сложа в сайта - имам подстраница за въпроси и всякакви запитвания. Ще ми се и други хора да осъзнаят поне част от нещата, които ти успя.
И се надявам да се вдъхновят от посоката на твоите разсъждения да си дадат сметка по подобен начин за своите изпитания и защо им се случват.

Пожелавам ти да си много смел и верен на себе си и интуицията си винаги в живота занапред. Тя няма да те подведе никога.



Здравейте Г-жо Николова.
Благодаря за милите думи. Нямам нищо против, ако тази информация може да помогне на някой по какъвто и да било начин би било страхотно да е достъпна.
Всичко добро!

1 коментар: