понеделник, 3 април 2023 г.

Новият Рим

Един интересен сън имах нощта на 31 срещу 1 април. Толкова силно впечатление ми направиха гледките, че цялата нощ останах в полу-сън полу-будно състояние повтаряйки си наум 3те важни елемента, които видях за да ги запомня и запиша на следващата сутрин. 

Не мога да съм сигурна в тълкуването, но оставям на вас да прецените дали фактите, които после се намериха, не сочат и към някои бъдещи процеси.

Гледах един град, по-скоро върховете на сградите. Макар да виждах само най-горната част усещах, че съм в развит голям град и сградите са много стилни, класически. Усещах, че е чисто и спретнато. Погледът ми беше сякаш над центъра на града. Небето беше теменужено синьо като да се смрачаваше. Изведнъж видях широка черно сива струя като пушек, която сякаш се оттласна от града нагоре и в нея се движеше нещо, образи се движеха. Като стълб с образи в него, но не се докосваше до покривите на сградите, защото виждах линията на синьото небе. Като се загледах с ужас установих, че виждам лица, множество лица в този стълб сиво-черна маса, все едно виждах духчета с всякакви разкривени физиономии на страдание и уплах. Не можех да повярвам, бях като в шок. После чух да се говори, огледах се и се видях на улицата, а край мен 2-3 човека дискутираха, че и те бяха видели точно същото явление. 

Следващата сцена - намирам се пред отворен прозорец, навън е нощ и се вижда град. 

Същия град от първата част на съня. Виждам не далеч от мястото, на което стоя (имам усещане, че съм на 2-3 етаж в сграда) - пред мен обаче в тъмното напред се вижда една сграда (не много висока -3-4 етажна) с колони в бежав цвят, която е в пожар, гори цялата. Чух се да изричам - Съдът гори. И осъзнах, че трябва да бягаме, защото бях сигурна, че ще дойде към нас този огън.

Събудих се в шок и нещо ми подаде в ума да се сетя, че има избори в неделя. Не гледам телевизия и едва наскоро бях разбрала за предстоящите избори. Но защо на събуждане от този сън, който привидно няма общо с България аз се сетих, че имаме избори, което още повече ме шокира - някаква част в мен свърза нещата и си казвах - не мога да повярвам че това го сънувам точно сега без да съм навътре в политическите неща.

В този полу-транс, който продължи за мен през нощта, под впечатлението на съня и желанието ми да запомня, да не ми се изтрие от паметта, както с много други сънища, ми се случва следното нещо. В един момент чувам спокоен глас който казва:  Рим не трябваше да се свързва с този Дух!

Усетих, че гласът има предвид - зъл дух, лоша същност, с която града се е обвързал и всичко, което виждах са някакви последици. Но сякаш за този град не е било предвидено такава съдба и каквото става е само заради лошите избори, които е направил.

Сутринта докато писах съня размишлявах над името Рим. Не чувствах днешния град Рим да има връзка. От друга страна, докато описвах впечатлението за града и сградата на съда, която гореше все по често ми идваше в ума думата капитолия, без да имам ясна идея защо. Отворих да проуча малко в интернет и видях снимки на сградата на конгреса във Вашингтон, САЩ - същите колони, същия римски стил на архитектурата, и същия светъл цвят от съня. Само че сградата, която гореше беше по-малка правоъгълна форма - все едно капитолия преди разширенията. 

Замислих се, че се Духовния Водач, който коментира съня накрая наричайки го Рим, вероятно използва името като метафора - нарицателно за най-силния център на империята. Но някога това е било Римската Империя, а сега коя е най-силната за момента страна, която се държи като империя - според мен не друг, а САЩ. Там е новият Рим. И за него се отнася съня.

Когато попаднах на информация за Опожаряването на Вашингтон през 1812 г от британците много елементи от съня е обясниха: Градът е нападнат и опожарен като отмъщение за предишната година и действия на американците в Канада, където са опожарени сгради в Порт Доувър. Само 4 дена след атаката на Вашингтон започва тежка буря - вероятно ураган, а след това се появява и торнадо, което погасява пожарите, но нанася още по-големи опустошения и взема доста жертви. Благодарение на намесата на Природата окупацията на Вашингтон трае само 26 часа. Но мненията са разнопосочни дали тези природни стихии не са влошили дори нанесените вече щети от британците. Като едно природно наказание спуснато заради безумията, в които се замесва нацията.

Думата торнадо не би беше идвала наум да опиша тази черно сива широка струя, която видях да се движи над центъра на града, който сънувах.

Съвпадението с елементи от това историческо събитие според мен трябва да се вземе само като метафора, символ на стара грешка, която сега пак бива допусната и ще отключи съответните отново тежки последици. Сигурна съм, че града беше съвременен, който видях. Не знам от колко време американската земя не е виждала достойни духове в своето управление. Далеч ми се струва времето на благородните духове, които някога като нейни президенти се бореха за каузи и прогрес. Много вероятно е духовно обвързване от низш характер със зъл дух, който се намесва там в самата линия на политика и управление. 

Ако си направим по-задълбочено сравнение на още паралели между ситуацията сега и в миналото (потърсете причини защо американците обябвяват война на великобритания 1812г)  ще видим къде и в коя линия на политиката се повтаря грешката.

Това движение, което видях в първата част на съня - като оттласкване нагоре с много образи на лица в черно сивата движеща се маса, за мен значи едно - много души експулсирани, поргонени от планетата Земя. Какво ще е събитието довело до смъртта им не зная - но от тези географски ширини - на новия Рим, тези властелини на света, които последните години се разпореждат както си знаят, явно има доста, които ще си загубят правата за прераждане на нашата планета, която е в процес на повишаване на своето ниво в свят на регенерация и възстановяване, което е доста по-сериозно от това просто да загубиш тялото си в една инкарнация. 

Накрая пак се запитах - но защо в съня реших, че пожара идва към сградата, в която съм аз, от където гледах през отворен прозорец... защо въобще идеята за бг изборите ми се появи в края на съня... За връзките и обвързаностите на бг политиците ние само можем да гадаем, но може би и нашата черга ще се подпали. Няма договори с нечисти сили (визирам кой от какви духове приема влияния), които да те оставят без да си платиш, последици винаги има. 

Не ме интересува политиката, преболедувах достатъчно пъти докато осъзная че само търпение трябва, все някога тази планета ще се очисти и от последните низши духове, било чрез естествения ход на живота и смъртта им, било с помощ от някои болести. Може и да не е в рамките на нашия живот, все още се прераждат души от низши рангове от най-долните духовни зони, но скоро и този достъп ще се спре. Едно 100тина години поне ще са нужни докато си отидат това поколение, което още ще се раждат до 2030та година, когато се очаква да спрат тези най-низши инкарнации.


3 коментара:

  1. Моето съзнание е ниско и явно разбирам нещата противно на вас. Не взимайки отношение към политиката не оставяш ли тези низши духове да владеят нещата? Не сме ли един общ организъм, в който се борим за здравето му? Как оставайки долните да придобиват власт очаквате нещата да се оправят? Не се интересувате от политиката, но политиката се интересува от вас. Огънят пълзи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. човек може да е полезен не само като ходи по избори, или на митинги, или участва в протести. Всичко, всичко, което правя от години е за повишаване съзнанието на хората - тук долу при нас, масата хора обикновени като нас, когато си помогнем да ни се отворят очите за нещата, да се научим да разграничаваме добро от зло, да имаме самите ние морална хигиена, тогава съвсем естествено паразитите от политиката вече няма да бъдат допускани, защото ще има много мислещи и забелязващи нещата хора. Всеки има път и призвание - един ще действа като мен, но на друг пътя му е да буди хората по митинги и протести, не всеки има енергията и наклонностите за всяка работа. Човек трябва да знае къде му е силата и да не се опитва да прави неща, които не му се получават и не му се отдават, защото резултатите ще са посредствени. До момента публичните ми вземания на страна по политически въпроси не са накарали последователите ми да си променят становището - в това се убедих неколкократно за последните години

      Изтриване
    2. Поздравления и уважение за духовната ви работа.
      Но не отговаряте на същината на въпроса.
      Как ли бихте мислили, когато детето ви попадне в образователната система, например? Дали ще сте толкова търпелива, когато сред назначените за учители на децата, има хора с очевидна неграмотност и дефицити на морал и т.н. Това не произтича от политиката и не ви касае?

      Изтриване