понеделник, 29 май 2017 г.

Евтиното излиза скъпо


Преди време имах една клиентка, звънна ми по телефона донякъде силно развълнувана, донякъде разстроена. Беше възлагала някакви очаквания да намери отговори на важни за нея въпроси от процеса регресия, беше си проучила възможностите и естествено като всеки човек беше избрала колега, чиято такса е два пъти по-ниска от таксата, която аз взимам, и е обявена тук в тази страничка.
До тук историята е съвсем логична.


Защо се обади на мен още в същия ден, когато е минала на регресия при колегата???
Първите и думи бяха точно тези - Винаги евтиното излиза скъпо.





Разказа ми как отишла с надежда, но с краткото въвеждане и липсата на каквато и да е дискусия преди регресията тя не беше успяла да изключи съзнателния си ум, а това беше провалило всичко. Едва накрая, когато тъкмо е започнала да навлиза в ниво, е трябвало да приключват срещата.


Това не е единствен случай. Малко са хората, които успяват в рамките на час или час и половина да се отпуснат и да достигнат нужното ниво за получаване на отговори от миналите си животи или да усетят духовните си водачи и да помолят тях за съвети.


Поначало метода на Долорес Кенън обръща сериозно внимание на клиента, на човека зад името, на личната му история и търсения и подхода е съвсем различен.
В моята практика се убедих, че и препоръчваните 3-4 часа за работа също не са съвсем достатъчни, особено в случаите, когато хората имат доста травми, драми и сложни ситуации търсещи своето лечение.


За това с практиката от 2010 година насам си извещах, така да се каже, метода на работа, в който отделям 5-6 часа за един човек и правя само една регресия на ден.
Така имам достатъчно време да се посветя на човека и аз самата да съм в добра кондиция, а не да съм уморена от някой друг преди това.

Целта винаги е била една и съща - максимални резултати от тази регресия за човека. Защото всеки идва с най-важните си проблеми и за него това е светът му, каквито и да са те, най-ценното е човека да получи грижата и вниманието, така че когато си тръгне да се е случило лечение на всички нива - душевно, ментално и физическо.


Ако желанието ми беше да печеля без оглед на ползите за човека и дали е получил онова, за което е дошъл, вероятно щях да направя като повечето ми колеги - да съкратя времето с цел да срещам повече хора. Или да им обяснявам колко много са духовни, колко са извисени и как задължително е нужно да си направят още регресии - за да се върнат отново като клиенти !!


Всеки, който е идвал при мен на регресия знае, че освен регресия получава и насоки и съвети как сам да се свързва с духовните водачи и духовния свят и да си помага сам, за да бъде независим, да не търси всеки път помощ от други хора. Защото е нормално и след регресия животът продължава и у вас пак ще се породят в един момент важни въпроси. По-важно от това да се научите сами да си помагате няма. Резултатите които постигат след регресия някои хора са невероятни наистина -  може да се каже, че самостоятелно си влизат в същото ниво и получават помощ всеки път.


Не съм видяла никой от колегите ми да публикува такива неща, такава позиция - нито да поощрява хората и да ги учи как сами да осъществяват връзка. Може би, защото ще загубят повторни клиенти...


Защо още срещам хора, които се възмущават, че таксата ми е много висока и бързо отхвърлят целия ми труд?! В сравнение с какво... приравнена към часовете работа, които споделяме е абсолютно същата като на другите колеги.


Да, изисква повече концентрация от мен за редица часове - но крайната цел винаги я постигаме - промяна на гледната точка и облекчаване на товара, който човек носи.


Аз се отнасям сериозно към работата си, за да си позволя да намаля качеството само за да мога да печеля повече и да съм по-привлекателна за клиентите, които предимно се вълнуват от цената, а не от резултатите.


Много ми е болно обаче как сякаш мнозинството хора не забелязват нищо от безплатните неща, които са достъпни за всички нуждаещи се.
Защото тази такса ми помага да влагам свободното време да правя така важните и ценни преводи на филми, интервюта, книги... Това е моя начин да правя благотворителност, която обаче да достига до всички, защото мнозина не могат да дойдат до тук за регресия по редица причини.

Цялата дейност, която върша е насочена с цел да помогне на човека, който чете,  гледа или слуша, да си помогне доколкото може сам - дали със споделените записи и текстове от регресии, дали с преводите на личности като Грег Брейдън, Робърт Шварц, медиума Шико Шавиер, Долорес Кенън, медиума Дивалдо Франко, философа и Спиритист Алан Кардек, Невил Годард, Хосе Силва, Чарли Морли, Сузи Mилър, Емануел Сведенборг, Мария Монтесори... https://www.youtube.com/channel/UCZZ7RT3LbQB3XIM8sKpBpPQ/videos?view=57&flow=grid


По теми като - Зависимостите, децата с увреждания, самоубийствата сред младите, преждевременната загуба на близък човек, прошката, децата, които виждат "въображаеми приятели" и от малки имат срещи с духовното, за процеса на отделяне на душата от тялото при смъртта, за живота и абортите от духовна гледна точка, духовно лечение на кармата и връзките от миналото, животните в духовния свят, за душата, за влиянието на духовете в нашия живот, истината за магьосничеството и урочасването, за духовното обсебване, кармата и защитата срещу обсебвания, за сънищата и осъзнатото сънуване като духовен път, за силата на визуализациите и въображението, за планът на душата преди да се родим, за връзката с духовния свят и как да я развиваме, за извънземните, луната и живота на други планети, доказателства за прераждането, за живота в духовния свят (филма НАШ ДОМ) и преминаването през смъртта...

Няма коментари:

Публикуване на коментар