вторник, 21 ноември 2023 г.

Покана към всички стари клиенти на регресиите и онези, с които сме имали само разговори

Здравейте приятели и последователи, търсачи, хора интересуващи се да узнаят повече за теми като прераждане, духовен растеж, поправка на кармични дългове и еволюция на душата.

Идват светли празници и ми се иска тази година да ги запомним с нещо, което наистина всеки да почувства по-различно. От опита и разговорите с всички вас, които срещам през регресиите, забелязах, че най-ценното е, когато чуете споделен опит и нечия история - как е помогнала регресията, какви осъзнавания човека си е направил, как това му е допринесло да живее живота си по-добре и с повече разбиране, как самия човек се е променил към по-добро...

Искам да отправя покана към всички мои минали от преди години или наскорошни клиенти да ни дарят малко от своето ценно време и да ни споделят един анонимен разказ за своя живот и как се разви след регресията, забелязали ли са някакъв ефект въобще от нашата среща, от разговора и разглеждането на миналите животи, чувстват ли промяна след получаване на отговори от Духовния си Водач.

Това ще бъде един великолепен подарък за нас - защото, ако си спомняте и вие преди да се решите на регресия, сте били повлияни от нечии споделен запис, нечия история, която съм публикувала на сайта и в Ютуб. 

Има хора, които още не са се докосвали, а изпитват объркване, лутане и им е мъчително да разберат лабиринта на живота си. Много би им било полезно просто да прочетат или чуят нечии отзиви - но не от мен, а от вас, които имате подобни на тях житейски ситуации.

Аз самата на много места вече съм споделяла и още продължавам да споделям от своя опит за да е полезен. Но чувствам и от няколко месеца ме тегли в тази посока - да поканя всички, които ценят регресията и които още си спомнят своето преживяване, да ми напишат отзив и малко споделяне.

Факт е, че през годината мнозина от вас ме потърсиха да им пратя наново записа, който сме правили преди доста години, за мен това е знак, че спомена ви е съкровен и ценен, че там нещо сте почувствали, което храни душата и не сте го забравили и отхвърлили.

Онези, които биха желали да се включат - ето как бихте могли в две стъпки.

Моля ви на първо място, ако си спомняте, да ми опишете каква беше онази стара мотивация, която ви бе довела да търсите регресия - житейски въпроси ли бяха, проблем с член на семейството, здравословен проблем ли, или решения, които е предстояло да вземете и т.н. Просто за да можем да въведем онези, които ще чуят историята по-късно в какъв контекст е било вашето духовно търсене преди години. 

И като втора стъпка - как премина регресията, как се почувствахте и резултата  след това, как продължихте с живота.

email: pavlinanikolova_reg@abv.bg

Messenger: https://www.facebook.com/pavlina.s.nikolova/

Viber: +359 897 472 933 

WhatsApp: +359 897 472 933

Може да ми пишете на имейла или да ми изпратите аудио в Месинждър, Вайбър, Уотсап, както ви е по-лесно спрямо ежедневието. Аз ще споделя материалите по-късно на този сайт, ако разбира се има желаещи да направят такъв подарък на всички нас, но ще ги прочета с моя глас, за да се запази максимално вашата анонимност.

Споделения преживян опит е наистина най-ценния подарък.

За всички последователи и приятели следващата година съм подготвила един подарък, за който за сега ще запазя тайна, но до тогава ми се иска по Коледните Празници благата дума и споделената опитност да сгреят още нечии душички, които сега в момента страдат и се измъчват от хиляди съмнения, въпроси и самота.

Вярвам в доброто сърце на всеки един, който спира и чете тези материали. Често българина е възпрепятстван да прави парични дарения, както много от западните хора, но ние можем да си даряваме нещо много по-ценно - приятелски споделеното преживяване.

Обичам ви и ви благодаря от сърце предварително и от името на онези душички, които ще докоснете с всяка ваша дума на споделяне...

3 коментара:


  1. Здравей те мила Павлина 🥰
    Аз искам да кажа че не съм направила регресия все още но ще го направя но всеки път ми излизат спънки и нямам възможно да дойда искам да споделя едно малък случай което се случи преди малко с паркноьра ми имахме разговор казах му нещто свързано преди 25 години назад което не му хареса обиди се разочарован остана от мен и това го видях в лицето му и ми каза " от всичко това духовно обучение не си разбрал нищо четеш книги но не разбираш нищо живейеш но не знаеш за какво живейеш" това му беше неговия коментар и аз му казах това е за мен лично трудно ще ме разбереш и така се разделихме и сега ще му дам време с времето може би ще си влезнат нещата в релсата но това исках да ти споделя че при мен всеки божи ден аз се сблъсквам с тази емоции знам че това са мойте уроци дали ще мога да ги мина но за съжаление винаги се провалям с емоционално и почвам да се чувствам виновна за всичко
    Имахме преди две години тел разговор с теб 🥰🍀споделих с теб една болка която ми тежеше защото се страхувах много но ти ми обясни много добре обстоятелствата Какво може да е послушах те и му казах на моя подкрепям те с идеята която искаш да направиш и тогава той почуства много добре защото САМО ТИ ме разбра дъното на душата ми душата ми какво искаше да ми каже 💗🌟✨🪷🙏 същото така продължение на разговора осъзнах че ти беше права и сега всеки път като слушам в ютуб уроците все намирам нещо свързано с мен като душа колко съм слаба и ето сега витаят в моя дом тъмни облаци с сина ми който навърши 13та и при него вече не е спокоен и пак се чувствам без силна но надявам се да минат тези облаци и да обгрейе един ден слънцето и на моя дом 🌄💗🪷🌟✨💗😘😘😘🤗

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гинче най-трудно се култивира човешката душа, харакетра ни, най-трудно променяме вкоренени отдавна убеждения за това училището което представлява домът и семейството е благословено със задачата да среща често трудни характери на едно място. Имай упование в Бог, той гледа всеки от нас и обича всеки. Има си време за което сме в дадени тежки изпитания, макар понякога да ни се струва безкрайно, но победители ще сме накрая ако не развием омраза или злоба към никого, ако се смиряваме и правим най-доброто което сърцето ни може. Ти не си слаб човек, иска се много саможертва и твърдост да продължаваш да си вършиш задълженията и всеки ден да срещаш утрото колкото и тежко да е било вчера. Егото, суетата, гордостта на мъжете е много докачлива, че и жени има също силно подвластни на тях. Ако на теб споделеното ти за преди 25 г събитие ти е подействало облекчаващо, не се терзай. На тази земя съвършени и безгрешни няма, партньора ще преспи и ще му мине. А който много се възмущава от чуждите грешки Господ скоро така завърта ситуаците, че да го постави него на мястото на обиняемия и така вижда, че не бива да критикува и съди лекомислено. (тук визирам мъжа ти) И все пак вярвам че ти ще бъдеш добре, независимо какво е сега временното, преходно земно състояние на нещата. Ние сме безсмъртни духове и идваме за кратка командировка, малко да се понаучим на нещо, да се посмирим, да обичаме, да прощаваме... Много богатства ще си отнесеш за духовния свят, чувствам голямото ти сърце и знам че ще се справиш. Прегръдки от мен

      Изтриване
  2. Благодаря ти 🙏 Мила Павлина 🪷 от душа и сърце 💗🌟✨💫😘

    ОтговорИзтриване